Usein kysyttyä UKK

Tälle sivulle on koottu usein kysytyt kysymykset (UKK / FAQ) tilauksista, toimituksista, maksuista ja myymälästä.

Missä Bebek Electronicin myymälä sijaitsee?

Myymälämme sijaitsee Lahdessa osoitteessa:

Bebek Electronic
Hirsimetsäntie 26
15200 Lahti

Mitkä ovat myymälän aukioloajat?

Myymälä on avoinna arkisin klo 9–17.

Onko teidän myymälän luona helppo pysäköinti ja onko maksullinen ?

Meidän myymälän pihalla on runsaasti pysäköintipaikkoja ilman veloitusta. Jopa katoksen alle pääsee sateen suojaan oven eteen yleensä. Karttalinkki Bebekin myymälään, Hirsimetsäntie 26, Lahti

Miten saan teihin yhteyden?

Voit olla meihin yhteydessä:

- Puhelimitse: 050 470 4941

- Sähköpostilla: lahti@bebek.fi

- Yhteydenottolomakkeen kautta: löydät lomakkeen Meistä/Yhteystiedot -sivulta.

Voinko tulla vain paikan päälle ilman verkkotilausta?

Kyllä. Myymälämme on auki arkisin 9–17 ja olet tervetullut ostoksille ilman ennakkotilausta.

Toimitatteko tuotteita koko Suomeen?

Kyllä, verkkokauppa toimittaa tilauksia Suomeen. Yksityiskohtaiset toimitustavat ja -ehdot löytyvät Toimituskäytäntö-sivulta, johon linkki löytyy sivuston alaosasta.

Paljonko toimitus maksaa?

Verkkokaupan etusivun/tuotelistauksen alussa kerrotaan, että

Kaikki yli 50 € tilaukset ilman toimitusmaksua.

Alle 50 € tilausten toimituskulut ja tarkemmat hinnat löytyvät Toimituskäytäntö-sivulta.

Saanko ilmaisen toimituksen, jos tilaukseni on riittävän suuri?

Kyllä. Yli 50 € tilaukset lähetetään ilman toimitusmaksua.

Onko Lahden seudulla jokin erikoistoimitus?

Sivustolla mainitaan kokeiluna maksuton ovelta ovelle -toimitus yli 120 € tilauksiin tietyllä alueella. Ajantasainen tieto tästä kokeilusta ja sen kattamasta alueesta löytyy tuotekategoriasivujen alalaidan infoteksteistä ja toimitusehdoista.

Mistä löydän tarkemmat toimitusehdot?

Kaikki toimitusta koskevat yksityiskohdat (toimitustavat, -ajat, mahdolliset rajoitukset) löytyvät Toimituskäytäntö-sivulta. Linkki siihen on sivuston alaosassa muiden käyttöehtojen yhteydessä.

Miten voin maksaa tilaukseni?

Maksunvälityksestä vastaa Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Voit maksaa mm. verkkopankilla ja korteilla Paytrailin tarjoamien vaihtoehtojen mukaisesti.

Lisäksi verkkokauppaan on lisätty Apple Pay maksutavaksi.

Kuka näkyy maksun saajana tiliotteella?

Tiliotteella tai korttilaskulla maksun saajana näkyy Paytrail Oyj, joka välittää maksun Bebekille.

Kenen puoleen käännyn, jos maksussa on ongelma?

Reklamaatiotilanteissa pyydetään ottamaan ensisijaisesti yhteys tuotteen toimittajaan, eli Bebek Electronicin asiakaspalveluun. Yhteystiedot ovat Meistä/Yhteystiedot -sivulla.

Miten palautan tuotteen?

Verkkokaupalla on oma Palautuskäytäntö-sivu, josta löydät ajantasaiset ohjeet ja ehdot palautuksille (palautusaika, menettelyt ja mahdolliset kustannukset). Linkki sivulle löytyy sivuston alaosasta muiden ehtojen joukosta.

Mistä löydän tietoa tietosuojasta ja evästeistä?

Tietosuojakäytäntö löytyy sivun alaosan linkkivalikosta. Siellä kerrotaan, miten asiakastietoja käsitellään, säilytetään ja suojataan.

Ostatteko elektroniikkaa ja varastoeriä?

Kyllä. Bebek Electronic ostaa uusia ja käyttämättömiä elektroniikan komponentteja, tarvikkeita ja laitteita, sekä yritysten ylijäämävarastoja, konkurssipesiä sekä loppu- ja poistotuotteita – erityisesti elektroniikkaan, AV-laitteisiin, sähköosiin, korjauksiin ja rakentamiseen liittyviä eriä.

Pitääkö myytävien tuotteiden olla uusia?

Kyllä. Sivustolla todetaan, että ostamme uusia ja käyttämättömiä tuotteita ja varastoeriä.

Miten tarjoan teille myytävää elektroniikkaa tai varastoeriä?

Voit:

- ottaa yhteyttä Ostamme-sivun lomakkeella

- tai käyttää siellä annettuja yhteystietoja

Mitä teen, jos en löydä etsimääni tuotetta verkkokaupasta?

Jos et löydä etsimääsi tuotteista, voit tehdä toimeksiannon/erikoispyynnön. Bebek selvittää ja hankkii tuotteen puolestasi.

Millaisia erikoistilauksia teette?

Etsimme sekä erikoisia elektroniikkakomponentteja että muuta teknistä tavaraa tapauskohtaisesti.

Miten teen erikoistilauspyynnön?

Erikoispyyntö onnistuu Toimeksiannot / Erikoispyynnöt -sivun lomakkeella.

Tarjoatteko työharjoittelupaikkoja?

Kyllä. Sivustolla kerrotaan, että tarjoamme jatkuvasti harjoittelupaikkoja eri alojen opiskelijoille. Harjoittelu voi avata ovia kesätöihin, projektitöihin tai pidempiaikaiseen työsuhteeseen, ja tehtävät ovat monipuolisia varasto- ja toimistoympäristössä.

Miten haen työharjoitteluun?

Työharjoittelusta vastaa Bebek Electronicissa Jani Bebek. Voit:

- ottaa yhteyttä sähköpostilla ja puhelimitse

- tai täyttää Työharjoittelu-sivun lomakkeen, niin olemme sinuun yhteydessä.

Onko teillä uutiskirje?

Kyllä. Sivuston alaosassa on “Tilaa uutiskirje” -kenttä, johon voit syöttää sähköpostiosoitteesi ja liittyä postituslistalle.